+38 (068) 190-55-45

Відгуки про курси Lead-Up

Іде набір в школи англійської на травень

Оцінка школи на основі 5 перевірених відгуків 8.4

Як Enguide збирає перевірені оцінки

  • Ви записуєтесь на безкоштовний урок
  • Відвідуєте школу
  • Отримаєте e-mail з можливістю поставити Оцінку
  • Залишаєте оцінку, вона публікується на сайті
Всього відгуків – 8
Додати відгук

  • Був(ла) на уроці 29 Січень 2019, 16:48
    Оцінка - 9
    Викладач 10.0
    Методика навчання 8.0
    Навчальний клас (офіс) 8.0
    Сервіс 10.0
    Відповісти
    • Був(ла) на уроці 29 Січень 2019, 14:57
      Оцінка - 8.8
      Викладач 9.0
      Методика навчання 8.0
      Навчальний клас (офіс) 9.0
      Сервіс 9.0
      Відповісти
      • Був(ла) на уроці 29 Січень 2019, 14:52
        Оцінка - 8.8
        Викладач 10.0
        Методика навчання 10.0
        Навчальний клас (офіс) 5.0
        Сервіс 10.0
        Відповісти
        • Був(ла) на уроці 29 Січень 2019, 12:57
          Оцінка - 7.5
          Викладач 7.0
          Методика навчання 5.0
          Навчальний клас (офіс) 9.0
          Сервіс 9.0
          Відповісти
          • Був(ла) на уроці 27 Листопад 2018, 13:01
            Оцінка - 9.8
            Викладач 10.0
            Методика навчання 10.0
            Навчальний клас (офіс) 9.0
            Сервіс 10.0
            Відповісти
            • 18 Вересень 2018, 12:21
              Закінчила курс pre intermediate. Заняття були комбіновані: граматика+спікінг. Мені завжди було цікаво відвідувати заняття, тому що атмосфера приємна. Великий плюс того, що викладачі тут цікавляться інтересами та очікуваннями клієнтів. Після закінчення курс я отримала бажаний результат! Відповісти
              • 24 Червень 2018, 10:44
                Будьте дуже уважні, рахуйте свої заняття самі, оскільки бухгалтерів це мало цікавить, наприклад, у мене за травень було 7 занять з 9 можливих, заплатив за 9 - так як бухгалтер написала у вайбері, а потім перерахував і виявилось що переплатив 500 грн.

                Вкрай не зручно платити якщо ви не є клієнтом ПриватБанку: у мене картка платінум Кредо банку і я міг би перекидати гроші так само як і з ПривтБанку без комісій з обох сторін, все що мені було потрібно - це номер рахунку та ідентифікаційний код, які легко можна знайти у Приват24. Два місяці (ДВА, Карл!!!), я переписувався з одним бухгалтером, а потім з іншим, а потім по телефону розмовляв з керівництвом. В результаті пішов платити через термінал: спочатку у Скрині вистояв чергу, правда з двох людей, але перший разів з 15 пихав свою картку і знімав кошти, мабуть у нього інший банк і велику суму за раз не давало, потім знайшов ПриватБанк і засунув в нього 4280 грн. з необхідних 4250. Тобто: я витратив кучу часу + ще й заплатив за усе це "задоволення" 30 грн. комісії, замість того щоб просто у особистому кабінеті, на сайті мого банку, щомісяця лише змінювати суму платежу у шаблоні і натискати одну кнопку... ДЯКУЮ ЩО ЦІНУЄТЕ МІЙ ЧАС!!!

                Що стосується занять англійською: вчити англійську подобається, вчитель прекрасний, сумлінно підходе до роботи, гарно пропрацьована програма, знаходе хороші додаткові завдання, цікаві вправи в ігровій формі, помічаю результат.
                Відповісти
                • Lead-Up Адміністрація школи4 Липень 2018, 09:53
                  Як клієнтові, мені також відома фрустрація через втрату часу біля терміналів та комісії у 30 грн, тому читаючи Ваш відгук, мені було дуже прикро, що наші клієнти можуть мати такий досвід. Дякую, що дали розуміння, з чим Ви зіштовхнулися і просимо вибачення за цей випадок. Якщо Ваш час ми вже не повернемо, то 30 грн неодмінно компенсуємо і впровадимо необхідні зміни для покращення роботи допоміжних ланок.
                  Вам відправлено необхідну інформацію, щоб здійснювати оплату у особистому кабінеті, на сайті Вашого банку. Ви також можете розраховуватися готівкою в офісі на рецепції.
                  Дякую, що були конструктивні і віддали належне викладачеві, підходам, програмі та наявному результатові. Сподіваюся, що здобутки та задоволення від навчання загладять такі моменти, а наші доопрацювання зроблять Ваш досвід співпраці з нами комфортним.

                  З повагою,
                  Тетяна Найчук, керівник консультаційно-тренінгового центру “Lead-Up”.
                  Відповісти

                Додати новий відгук