Отзывы о работе с Enguide

Юрий Интелегатор, основатель Closer to the dream

Коли у серпні 2014 ми з дружиною зустрілися із представником компанії Enguide, ми були цілком самодостатньою школою іноземних мов з усталеними принципами та випробуваними часом методами. Із 300 студентів, яких ми навчали, 80% (тобто 240) прийшли до нас за рекомендацією своїх друзів, колег або рідних. Вони обожнювали нас, ми до безтями любили їх. Такий-от собі маленький ідеальний світ.

Але іноді нам здавалося, що від росту нашої школи могли б виграти багато інших людей. Бо ж є так багато тих, у кого досі не сталося диво – вони не ЗАГОВОРИЛИ англійською. Ось методи, які ми випробували.

Google adwords. Це чорна дірка. Насправді неможливо простежити, як витрачаються кошти. До того ж, у плані фінансовому, це штука дуже недемократична. Хочете помітних результатів – готуйте великі бюджети. А обмежені бюджети інтернет злизує, наче корова язиком, у лічені дні, без ніяких помітних результатів, окрім ваших витрат.

Групон, Купи-купон, Купи-скидку та подібні послуги. Працює, люди приходять. Але ніколи не виправдовує себе у довготривалій перспективі. Надія, що люди, сплативши один місяць занять за 75-відсотковою знижкою, вже у другому місяці платитимуть 100%, є абсолютно примарною. До того ж, постійні студенти, які вірно й радісно роками сплачували повну вартість послуг, замислюються: «А чого б і мені не придбати купон зі знижкою?»

Соціальні мережі, особливо FB. Працює, і досить круто. Мабуть, за ефективністю капіталовкладень та за якістю студентів, яких реклама у соцмережах привертає, це другий за ефективністю метод. Другий. Але безперечно перший – це ENGUIDE.

По-перше, це мега-демократичний інструмент. На сторінках ENGUIDE усі рівні: школи з астрономічними рекламними бюджетами та компанії, які не витрачають на рекламу жодної гривні. Прозорість – це ще одна величезна перевага цієї системи. Завдяки їй усі школи іноземних мов, наче за помахом чарівної палички, починають працювати у скляних офісах: тепер будь-хто може зазирнути за лаштунки та побачити, що відбувається у школі, перш ніж стати там до навчання. З приводу фінансових розрахунків, усе знову ж таки дуже геніально. Завжди зрозуміло, за що платимо. Візьмімо, наприклад, заявки на навчання. Це – завжди реальні люди. Ціна адекватна та прийнятна.

Звісно, усе має свої недоліки. Як хтось сказав: «Демократія – це жахливо; проте людство не придумало нічого кращого». Наприклад, деякі школи іноземних мов можуть самі писати собі позитивні коментарі; купувати ці коментарі у їхніх студентів; відсилати армії ботів проти конкурентів. Але маємо віддати належне команді ENGUIDE: вони прислухаються, аналізують, роблять практичні кроки, аби унеможливити випадки нечесної конкуренції та роблять це, переважно, дуже оперативно.

Загалом, мабуть найкраще, що можна сказати про команду ENGUIDE, це те, що ці люди вірять у те, що вони роблять. Вони не йдуть на компроміси та не приносять якість у жертву доцільності. Однозначно, завдяки їм сфера вивчення іноземних мов у Києві стала прозорішою, чеснішою, модерновішою, більш європейською. Насамкінець дозволю собі цитату з книжки сера Алекса Фергюсона про стан футболу в Англії та в Італії. Говорить італієць: «Різниця між футболом в Англії та Італії полягає у тому, що ви, англійці, не можете уявити, що гра може БУТИ корумпованою. Ми ж, італійці, не можемо припустити, щоби гра НЕ БУЛА корумпованою». До чого тут ENGUIDE? До появи ENGUIDE ймовірність побачити об’єктивну картину серед іноземних шкіл у Києві фактично прирівнювала нулю. Зараз ENGUIDE ставить діагноз закладам освіти з майже стовідсотковою точністю.

Simon Auchettl, Director of schools Native English School 

I find Enguide to be a useful site in the value they create for us as a school. They make an effort to make sure that balanced comments from all sides are evident. They provide extra exposure for us as a school which allows us to gain a greater market share than what we would alone. The staff seem attentive and flexible and willing to listen to options presented to them or provide the same to us.

We have been present on the site for about 5 years and working with them directly for about the last two successfully.

The key value in this relationship is the ability for them to provide a relatively fair evaluation of schools according to what students write. It is not always perfect but in general from we have observed it is balanced. They allow us to expand our visibility in the market.

We as a company need to invest in sourcing new students constantly, we can't always rely on our reputation and high standards, this is one area that Enguide comes in useful as an extra marketing outlet. What we have paid for Enguide has been returned in the amount of students we have sourced directly through their website and the follow on we get from visibility.

Advantages, constant interaction with employees to assist in any way, they are responsive and helpful.

Disadvantages, none that I can think of at the moment.

Дарья Тикка, соучредитель школы, руководитель филиала Speak & Go

Отзыв по партнерству: я считаю наше партнёрство эффективным. Благодаря размещению информации о нашей школе на вашем портале популярность нашей школы выросла, мы постоянно получаем заявки на пробные занятия.

Период сотрудничества: точно сказать не могу. Мне кажется, около двух лет.

Ключевая ценность, которую видим в партнерстве: мы не мешаем, а помогаем работать друг другу и относимся друг к другу как к профессионалом своего дела.

Результаты: мы ведём свою статистику о результатах сотрудничества. Я могу сказать, что как минимум один студент в месяц приходит с портала enguide, в неделю мы получаем от трёх и более заявок с вашего портала. С уверенностью могу сказать, что сайт стало посещать гораздо больше потенциальных клиентов.

Преимущества и недостатки работы: главное преимущество в том, что мы получаем контакт человека, которые в 100% случаем заинтересован в изучении английского языка. Недостатком считаю то, что не все потенциальные клиенты серьезно относятся к самому оформлению заявки. В 80% случаев они даже не приходят на тестирование, т.к. им не подходит расположение школы или какие-либо другие условия. Т.е. они не прочитали информацию на сайте о самой школе. До некоторых клиентов мы вообще не можем дозвониться. Некоторые обещают сами связаться, но так и не делают этого. Они просто хотят получить информацию о школе в телефонном режиме, но для этого не надо подавать заявку на бесплатное занятие.

Рекомендации и пожелания: в последнее время увеличилось число не качественных контактов, когда мы не можем дозвониться до клиентов или оказывается, что мы им уже не актуальны. Мне сложно что-то тут рекомендовать, но хотелось бы, чтобы показатель эффективности был на уровне не меньше 50%.

  Раиса, аккаунт менеджер Fusion Language Group

Наша школа Fusion Language Group сотрудничает с порталом Enguide c июня 2015 года. Хочу выразить благодарность команде Enguide за слаженную и четкую работу: менеджеры проекта всегда оперативно и в полном объеме отвечают на любые возникающие вопросы, сообщают об изменениях в работе сервиса. За период сотрудничества больше 60% клиентов, которые зарегестрировались на пробный урок, стали студентами нашей школы. С нетерпением ждем внедрения новых продуктов Enguide и надеемся на дальнейшее не менее плодотворное сотрудничество!