Hot 2146

Хто такий академічний директор в школі англійської

Хто такий академічний директор в школі англійської

У цій статті ми допоможемо вам розібратися хто такий директор з академічної роботи, які вимоги до нього ставлять сучасні школи і як стати найпопулярнішим академічним директором. 

  • Обов'язки академічного директора у мовній школі 

    Будь-яка освітня програма, у тому числі навчання іноземних мов, передбачає наявність та здійснення академічного керівництва. Директор з академічної частини (директор з навчальної роботи) – це співробітник мовної школи, який здійснює низку обов'язкових складових для ефективної роботи школи: 

    • Організація навчального процесу - складання навчальних планів, як груп, так тих, хто хоче займатися індивідуально;
    • Участь у проектуванні навчальних програм залежно від типу курсу – англійська для дітей, бізнес-англійська, інтенсивний курс тощо;
    • Найм та навчання викладачів - відбір кандидатів, професійний розвиток кожного викладача;
    • Організація та проведення тренінгів та семінарів для підвищення кваліфікації викладачів;
    • Контроль стандартів викладання у мовній школі - збір статистики та відгуків учнів з метою покращення методики викладання у школі;
    • Моніторинг попиту на освітні послуги. 

    Вимоги до кандидата на посаду академічного директора у школі англійської мови 

    Параметр відбору 

     Вимоги

    Освіта Вища – філологічна, педагогічна, також вітається управлінська освіта (друга вища). 
    Досвід роботи
    • досвід викладання від 5 років; 
    • досвід роботи на керівній посаді; 
    • досвід роботи викладачем (ВНЗ, школа, коледж, мовний центр); 
    Рівень англійської С1 Advanced / С2 Proficiency.
    Наявність міжнародних сертифікатів CELTA, DELTА, ТКТ.
    Володіння методиками навчання  Комунікативна методика навчання іноземних мов. 

    Якщо ви вже є одним із керівників мовної школи, то напевно, неодноразово чули від викладачів такі заяви: «Мені потрібно більше академічних годин», «Я хочу працювати за своєю методикою», «Я хочу займатися індивідуальними уроками, а не викладати в групі» . Будьте готові до них, якщо ви плануєте очолити академічний відділ.

    Від академічного директора залежить ефективне управління кадрами та якісна робота школи англійської мови. Скористайтеся нашими порадами та станьте справжнім гуру в управлінні академічною роботою іноземних мов. 

    6 порад як стати професійним директором з академічної роботи 

    1. Поважайте особу викладача. Дізнайтеся та відчуйте кожного педагога. Визначте, кому та який підхід необхідний. Хтось потребує постійного підбадьорення, інші – щоб до їхньої думки прислухалися, третім просто потрібна ваша усмішка. Вибирайте диференційований підхід до кожного та отримуйте насолоду від взаємодії.
    2. Стимулюйте. Не забувайте про «плюшки». Якщо ви помітили підвищення показників продуктивності, покращення якості роботи, підвищення продажів, задоволеність учнів – впровадьте систему стимулів та заохочень. Це може бути грошова премія, додаткові дні для відпустки, позаурочний вихідний або веселий корпоратив для всіх співробітників.
    3. Навчіться правильно мотивувати. Запам'ятайте, правильна мотивація важливіша за гроші. У світлі попередньої поради це може здатися парадоксом. Але дослідження показують, що позитивний мікроклімат у колективі залежить не лише від фінансових важелів. Головною умовою мотивації персоналу є довіра. Проводьте більше часу разом з колективом, правильно хвалите та коректно робіть догану.
    4. Будьте завжди на зв'язку. Не ховайтеся у своєму кабінеті. Звичайно, це не означає, що ви повинні зняти двері з петель і гордо заявити, що ваші двері завжди відчинені. Охоче спілкуйтеся з колективом, будьте щирим та привітним.
    5. Пройдіть тренінг з управління комунікаціями. Рекомендуємо вам зробити це незалежно від вашого віку та досвіду роботи. Тільки уявіть собі, що сьогодні 35% ринку професійної підготовки США становлять навички лідерства. Знання з нейробіології, мотивації, ефективної взаємодії в команді виведуть вас як керуючого на новий, більш високий рівень.
    6. Взаємодійте як з педагогами, а й з учнями школи. Щоб об'єктивно оцінювати ефективність занять на курсах, необхідна комунікація з учнями. Так ви зможете дізнатися, що їм подобатися, а що ні, на які аспекти організації навчання варто звернути увагу, зможете дізнатися, які існують проблеми та усунути їх. 

    Комментарии


      Добавить комментарий