Ваня Лановий - профіль на Enguide

Ваня Лановий

Про мене

  • На сайті з
  • 07/12/2017

Мої відгуки

  • Ваня Лановий про Closer to the Dream Був(ла) на уроці 7 Грудень 2017, 11:54
    Оцінка - 7.5
    Викладач 8.0
    Методика навчання 7.0
    Навчальний клас (офіс) 9.0
    Сервіс 6.0
    Уроки проходять на одному диханні, дуже цікаво. Є претензії, до мови яку використовують викладачі ( розмовляють в основному російською ) для мене це проблема , але якщо вам все одно то не пожалієте.
    Переглянути →
    • Yuriy Intelehator про Closer to the Dream21 Грудень 2017, 23:42
      Іване, вкотре перечитую Ваш відгук і знову хочу сміятися і плакати. Чого смішно? Ще Арістотель влучно визначив сутність смішного як «невідповідність». Наприклад, ми чуємо щось на кшталт: «Це чудова книга. Щоразу, коли читаю її, одразу засинаю». І ми посміхаємося, бо між «компліментом» і реальністю є невідповідність. Отже, чого смішать Ваші оцінки? Сервіс – 6 із 10. Це «комплімент». А що ж реальність? 1) Ви прийшли до нас на тестування 20 вересня (середа). А вже наступного дня, 21 вересня (четвер), Ви прийшли на пробне заняття. Це швидше, ніж доставка з «Розетки», чи не так? 2) З приводу оплати. У нас фантастична ціна, й до того ж, оплата – щоразу лише за місяць. І при всьому тому Ви попросили адміністраторів платити щоразу за два або чотири заняття. І ми пішли Вам назустріч! Більше НІХТО зі студентів нашої школи (і це декілька сотень) не платить таким чином. 3) Коли Ви приходите до нас в офіс, ми завжди вітаємо Вас, посміхаємося і звертаємося по імені. 4) Ми не просто пропонуємо Вам воду або чай, дуже часто наші адміністратори роблять Ваш зелений чай самі. 5) Коли Ви очікуєте на заняття, з Вами досить регулярно спілкується викладач. 6) Мабуть Ви помітили, що ввечері зазвичай у нас працює два адміністратори, хоча треба обслуговувати лише 4 кімнати. Чого ми це робимо, бо фінансово це досить непросто? Тому що хочемо, щоби бодай десь до наших людей ставилися так, як ми хотіли б, щоби ставилися до нас. Тому, Іване, ще раз дякую, що розсмішили: шістка – це саме та оцінка, яка відображає той сервіс, який я описав. Метод – 7 з 10. Іване, Ви знаєте, що ми рахуємо кількість слів, які наші студенти говорять на уроці? Власне, я, засновник школи, роблю це власноручно – слухаю записані уроки наших викладачів і рахую, скільки слів сказали наші студенти. Мене не так вже й цікавить, наскільки прибутковим є офіс на Олімпійській (по правді, він працює десь в нуль), для мене важливо, щоби на кожному уроці Ви сказали тисячу слів англійською. И це, власне, те, що відбувається з Вами. До речі, Ви знаєте, що в інших школах студенти навряд чи писнуть більше 200 слів за заняття? І Ви оцінюєте наш метод на 7. Смішно.

      І сумно. Сумно тому, що українці продовжують жити із цим світоглядом: «Ось є чудовенька криниця. Поп’ю. А тепер плюну». Прочитавши Вашу оцінку, я спочатку хотів повернути Вам гроші за Вашу останню оплату і порадити повивчати англійську в інших школах, особливо – в English Prime та Denis’ School. Вони – королі брехні, яка є їхньою офіційною політикою (до речі, Ваша оцінка опустила нас нижче цих жуліків). Але потім я подумав: «Ближче до мрії» - все одно Ваш найкращий шанс заговорити англійською та відкрити для себе той чудовий світ, де у криницю, з якої п’єш, не плюють. Ви ж не винні, що не дізналися про це раніше? Як, власне, не винна Паула (викладач, який у Вашому рейтингу говорить російською), для якої рідною мовою є не українська, а німецька. А те, що пояснювала вона граматичний матеріал російською, а не англійською, то це було частково відповіддю на Ваше прохання. Влада ж (інший викладач) – яка думає українською – пояснює те ж саме як українсько, так і російсько. Ще раз дякуємо за 7.5 з 10. Смішно. Сумно.

      P.S. Коли моя дружина прийшла до English Prime, їй навіть не запропонували води. Та й яка там вода, навіть не спілкувалися з нею, просто сказали сидіти й заповнювати якісь папери.
      Щиро, Юрій Інтелегатор