У Enguide ми допомагаємо вибрати курси англійської для дорослих і дітей, а щоб ви не помилилися з вибором, віднедавна ми вирішили перевіряти школи зсередини. Запускаємо нову рубрику «Enguide Inside», в якій наші колеги самі навідуються на пробні уроки до мовних шкіл.
Про школу: Перший кембриджський освітній центр (ПКЦ) — ліцензована мовна школа і одночасно один з провідних центрів з підготовки до міжнародних іспитів. Курси орієнтовані на те, що по проходженню рівня за шкалою CEFR (від початкового A1 до професійного C2) ви можете скласти відповідний кембриджський іспит. Відтак, оволодіння рівнем підтвердить безстроковий міжнародний сертифікат.
Запис на курс |
Щоб у мені не запідозрили таємного студента, я зареєструвалася на заняття через сайт школи. Там доступно викладена інформація про всі курси, розклад і ціни, тому подати заявку не склало труднощів. За моєю заявкою передзвонили через 1,5 години, потім ще через пів. Тоді переговорити не вдалося, але коли я передзвонила за пропущеним викликом — адміністратор максимально ввічливо і ненав'язливо розпитала, чим я цікавилася, і запросила на тестування. Узгодження часу зайняло хвилину від сили. |
Тестування |
У відділі клієнт-сервісу мене запитали про те, як я оцінюю свій рівень, і запропонували перевірити, наскільки передбачуваний Upper Intermediate завершений. Тестування виявилося складним. Воно складалося з 4-х граматичних вправ і твору, який я намагалася написати в стилі writing TOEFL за старою пам'яттю. Викладач почала перевіряти мій тест і практично одразу сказала, що помилок багато, поговорила зі мною англійською і запропонувала пройти ще один тест — рівнем нижче. Як на мене, це було дуже професійно з її боку — точно визначити потрібний мені рівень, незалежно від того, яким я його вважаю. |
Урок
— провела Наталя Іншина — тривав 1,5 години — було 3 людини в групі — фокус на граматиці — розбирали умовні речення (Conditionals) |
Після тестування виявилося, що заняття вже почалося, і мені запропонували перенести його на наступний раз. Але я наполягла і мене погодилися підключити.
Теоретичну частину я частково пропустила, але додаткових пояснень в процесі було достатньо, щоб відновити в пам'яті суть правил і зорієнтуватися. За співвідношенням часу: ⅓ уроку зайняло пояснення граматики, ⅔ — вправи і розмовна практика. Заняття оцінюю на 9 з 10, по наповненню, глибині матеріалу, взаємодії викладача з аудиторією і студентів між собою. |
- Трохи не вистачило різноманітності в видах діяльності і сумарно вправи здалися дещо монотонними. Можливо, справа в тому, що середній вік студентів в групі був 35+ і в їхньому прагненні до навчання зчитувалася серйозна цілеспрямованість. Їм не потрібні були додаткові «мотивашки».
- Матеріал подавався дуже структуровано, за зростанням складності, час даремно не втрачали.
- Також хочу відзначити гостру клієнтоорієнтованість менеджерів, які допомогли мені зарядити телефон, поки я займалася.
- Після заняття зі мною ще раз поспілкувалися, взяли зворотній зв'язок і, в цілому, залишили приємне враження від взаємодії зі школою.
Що насамперед запам'яталося
Викладач цікаво подала різницю вживання "if" та "in case" в умовних реченнях. Формально ці прийменники взаємозамінні, але нам запропонували перекласти 2 речення:
- “I will take an umbrella if it rains”
- “I will take an umbrella in case it rains”.
У нас вийшло:
- Я візьму парасольку, якщо буде дощ (= спочатку почнеться дощ, а потім я візьму парасольку)
- Я візьму парасольку на випадок дощу (= я візьму парасольку, а дощу може і не бути).
Ми ніби самі з'ясували цю різницю і тепер, впевнена, вона запам'ятається на все життя.