КурсиКартаРейтингВідгукиОнлайн курсиЖурнал
Heart 1.11 9462 1

Enguide Inside: пробний урок в АнтиШколі SpaceDeer

Enguide допомагає вибрати курси англійської для дорослих і дітей, і щоб ви не помилилися з вибором, ми вирішили перевіряти школи зсередини. Запускаємо нову рубрику «Enguide Inside», в якій наші колеги самі навідуються на пробні уроки до мовних шкіл.

Опис школи: Space Deer — курси розмовної англійської, в ігровому форматі, без парт і домашки. Називають себе АнтиШколою, адже працюють під девізом: «Готуємо до життя, а не до іспитів». На уроках не використовують переклади, викладач пояснює все англійською. Основний акцент — на розмовну англійську, вчать сприймати мову на слух, щоб в кінці курсу можна було поговорити з носієм, зрозуміти діалоги з фільмів і тексти англомовних пісень. Немає парт і стільців, всі сидять на пуфах. 

Як все відбувається:  

Запис на курс

Відправила заявку через Enguide, для точності ввімкнула таймер. Вказала в заявці прізвище свого хлопця, щоб себе не видати. Вперше школа зателефонувала через 48 хвилин. Заради експерименту дзвінок проігнорувала. Передзвонили ще через 3 хвилини. Відповіла, що зайнята, попросила набрати після 18-00. У відповідь менеджер запропонувала зв'язатися зі мною через месенджер і надала кілька варіантів на вибір. Мені зручніше отримувати інформацію через Telegram, це стало приємним бонусом. Через 10 хвилин отримала повідомлення, затвердили день і час тесту, школа продублювала інформацію в смс. Також надіслали відео про себе та свою методику з відповідями на найпоширеніші питання. 

Тестування

Вранці отримала смс-нагадування. Для людей на зразок мене, які забувають про все на світі, нагадування важливі. 

Мене зустріли, після обміну привітаннями перейшли до тесту. Потрібно було розповісти англійською про хобі і роботу, та окремо — про мотивацію вчити мову. Спочатку подавала заявку на середній рівень, але мені запропонували Upper. 

У розкладі для мене був варіант тільки ранкової групи, туди і записалася. Пройшла в школі 2 уроки.

Безкоштовних пробних уроків школа не проводить, але якщо внести передоплату за курс, можна протягом перших 3-х занять повернути гроші і відмовитися від курсу. Оплатила курс, щоб школа нічого не запідозрила. Після двох уроків відмовилася від навчання, гроші на картку повернули в той самий день. Весь цей час, школа не здогадувалася, що у них вчиться таємний студент.

Уроки:

— викладач: Дарина

— заняття тривали по 1,5 години

— 7 людей в групі

— фокус на vocabulary і граматику

— вчили ідіоми (to save face, to be written on one’s face) та складні речення з that, who, which


Урок 1

  • почався з вправи, де потрібно було придумати 3 факти про себе і дати партнеру вгадати, який з них хибний. Ми ходили по класу, коли викладач плескав  в долоні, змінювали партнерів і обговорювали свої факти; 
  • далі знайомилися ближче — передавали один одному м'яч і розповідали про себе;
  • потім в 2 командах розбирали по 5 ідіом, завдання полягало в тому, щоб обговорити їхні значення і записати приклади використання. Ми зачитували свої приклади і обговорювали в класі;
  • нас знову розбили на пари, кожна пара отримала своїх персонажів ( "хлопець і батьки його дівчини"). Потрібно було придумати, які теми ці персонажі могли б обговорювати і презентувати свої ідеї;
  • учитель запитав про враження від уроку.

Увечері для групи створили Telegram-канал, туди надіслали посилання на онлайн платформу для повторення засвоєного матеріалу. На платформі АнтіШколи розміщені всі матеріали уроку, зручно для тих, хто не любить носити з собою словники і зошити.

Урок 2

  • розбили по командам, потрібно було записати якомога більше слів на задану тему (музичні жанри, назви країн і т.п.);
  • після розігріву розбирали relative clauses, виконували граматичні вправи і придумували свої приклади використання;
  • грали в онлайн-гру на закріплення правил. Всі підключилися зі своїх телефонів і позначали відповіді у себе, в той час як саме завдання проектувалося на стіну;
  • нас знову розділили на пари. На цей раз кожному дали емоцію, і потрібно було придумати приклади ситуацій, які можуть цю емоцію викликати;
  • в кінці — міні-змагання (на кшталт Alias) з ідіомами з попереднього заняття.
  • Не у всіх є можливість одразу оплатити весь курс, це може відштовхнути потенційних клієнтів.
  • Було досить прохолодно, треба було взяти на перший урок шкарпетки тепліше, як радила адміністратор.
  • Не вистачило системності та структури між заняттями. Любителям посиленої граматики, письмових вправ і чітко структурованої програми цей курс може не підійти.

  • Підібрали максимально зручний для мене формат зв'язку.
  • Стильний і мінімалістичний офіс, все, що потрібно, і нічого зайвого.
  • Правильно підібрали рівень, і завдяки цьому в групі було комфортно. 
  • Викладач  приємна і компетентна, легко подає матеріал. Бере активну участь в уроці, а не тільки веде його. Також мене дійсно порадувала її вимова.
  • Не дають абстрактних ситуацій, все може бути застосовано до життя.
  • Можливість відвідати кілька пробних уроків. На 2-му занятті мені сподобалося набагато більше, ніж на першому.
  • Можна ходити в шкарпетках і сидіти на пуфах.
  • Завдяки іграм час пролітає непомітно.
  • Нестандартні завдання і немає домашки.
  • Для тих, хто все-таки любить домашні завдання, є доступ до вправ на онлайн-платформі .
  • Можна не записувати слова, вони є онлайн.

Що найбільше запам'яталося?

Запам'яталася онлайн-гра Kahoo! — зручно, цікаво і можна підключитися з телефону. Ще відклався приклад, який допоміг розібратися з комами в реченнях:

  • Children who hate chocolate scare me — не виділяємо зворот комами, тому що без цієї частини речення втрачає сенс (діти лякають мене? ні, лише ті, які ненавидять шоколад)
  • My aunt, who lives in Scotland, has 7 cats. — виділяємо зворот, бо речення збереже сенс і без нього. (У тітоньки 7 котів, і не настільки важливо, живе вона в Шотландії або в якійсь іншій частині світу).

Дуже сподобалася група. Сподіваюся продовжити спілкування з деякими одногрупниками.