КурсиКартаРейтингВідгукиОнлайн курсиЖурнал
Hurt 11.11 5798 1

Британська різдвяна реклама з політичним підтекстом

Біль різдвяної реклами в 2016: у будь-якому ролику можна знайти політичний підтекст. Навіть в ролику про собаку на батуті, як стверджує The Guardian. 

John Lewis – одна з найпопулярніших мереж універмагів з десятками магазинів в Англії, Шотландії та Уельсі. Мережа знаменита своїми незвичайними і зворушливими різдвяними рекламами. Ролик 2016 року – історія про дівчинку і собаку.

John Lewis thought a dog bouncing on a trampoline couldn’t offend anyone? Oh how wrong they were.

John Lewis думали, що собака, яка стрибає на батуті, не могла нікого образити? О, як вони помилялись.

Stuart HeritageThe Guardian
 

Пропонуємо спочатку подивитися ролик.

 

Милі тварини на батуті, дівчинка, яка найбільше в житті любить стрибати і собака, яка випереджає її. Ви скажете, це весело, зворушливо, дарує різдвяний настрій? Facebook, Twitter, Pinterest не погодяться з вами, вони одноголосно твердять:

That’s right, Buster the dog is Donald Trump. Buster the dog is Donald Trump, Bridget is Hillary Clinton and the trampoline is America. Thanks for rubbing it in, John Lewis.

 

Так, саме так: пес – це Дональд Трамп, який забирає мрію у дівчинки, що уособлювала Хілларі Клінтон. А батут? Батут – це Америка.

З наступаючими святами!