Heart 88550 1

Підбірка фраз для спілкування у готелі – як пояснити, що вам потрібно, і не виглядати дурнем?

Підбірка фраз для спілкування у готелі – як пояснити, що вам потрібно, і  не виглядати дурнем?

Подорожі за кордон принесуть вам набагато більше задоволення, якщо весь час не доведеться стикатися з мовним бар'єром або вдаватися до допомоги перекладача/екскурсовода/керівника туристичної групи. Найчастіше говорити з іноземцями вам доведеться в стандартних ситуаціях: в аеропорту, ресторані, магазині або готелі. А до таких ситуацій легко підготуватися, вивчивши декілька універсальних фраз. 

  • Подорожі за кордон принесуть вам набагато більше задоволення, якщо весь час не доведеться стикатися з мовним бар'єром або вдаватися до допомоги перекладача/екскурсовода/керівника туристичної групи. Найчастіше говорити з іноземцями вам доведеться в стандартних ситуаціях: в аеропорту, ресторані, магазині або готелі. А до таких ситуацій легко підготуватися, вивчивши декілька універсальних фраз.

    Пропонуємо вам подивитися приклад того, як відбувається реєстрація в готелі за умови попереднього бронювання номеру. Для кращого розуміння, відео супроводжують субтитри. Саме ці питання вам, швидше за все, задасть адміністратор в процесі реєстрації. І приблизно так ви зможете на них відповісти. 

    Про кілька обов'язкових фраз для спілкування в аеропорту ми вже писали, крім того, вам також варто дізнатися про кращі фрази для розмови з офіціантом і про корисні слова та речення для шопінгу. Про те, як забронювати і зняти номер в готелі англійською – розповімо сьогодні.

    Невеликий словник

    Английские слова для общения в отеле: как выбрать номер

    Для спілкування вам знадобляться не тільки заздалегідь підібрані фрази, а й певні слова, які ви зможете використовувати в своєму мовленні або упізнавати і сприймати в мові співрозмовника.

    Готельні номери:

    • single room – одномісний номер
    • twin room – двомісний номер з двома ліжками
    • double room – двомісний номер з одним двоспальним ліжком

    Категорії номерів (за комфортністю):

    • Standard room – стандартний номер
    • Superior room – номер підвищеного комфорту
    • Junior suite room  – «напівлюкс»
    • Suite room – «люкс»

    Класифікація проживання за типом харчування:

    • B & B – bed and breakfast – харчування: сніданок
    • HB – half board – напівпансіон (як правило, сніданок і вечеря)
    • FB – full board – триразове харчування
    • All Inclusive – харчування по програмі «все включено»

    Фрази для резервації номера в готелі по телефону

    Hello! I'd like to reserve a single room for six days starting on April sixth. – Вітаю. Я хотів би зарезервувати номер на шість днів з шостого квітня.

    Далі можуть бути більш конкретні уточнення про те, який саме номер ви хочете:

    • I'd like to reserve a double room. (номер на двох)
    • I'd like to reserve a small suite. (невеликий номер люкс)
    • I'd like a room with a bed for a child. (номер з ліжком для дитини)
    • I'd like a room facing the park / overlooking the river. I'd like a room with a view of the lake. (номер з видом на парк, річку, озеро і т.д.)

    Резервація номера в готелі через листування

    Запропонуємо простий приклад:

    Резервация номера отеля на английском в письме

    Спілкування біля Front desk/Reception desk

    Общение на английском у Front desk/Reception desk в гостиницеВи прибули в готель і хочете вселитися у заздалегідь зарезервований номер. Залишилося всього лише повідомити про своє бажання адміністратору Reception desk. Front desk/Reception desk – відділ реєстрації та обслуговування гостей. Пропонуємо декілька універсальних фраз, які допоможуть вам швидко заселитися в номер:

    • Where is the manager? – Де адміністратор (якщо раптом ви не відразу його виявили)
    • Excuse me. Could you help me, please? – Вибачте, Ви не могли б мені допомогти?
    • Hello! My name is .... I have a reservation for a single room. I'd like to check in. – Здрастуйте! Мене звати .... Я зарезервував одномісний номер. Я хотів би зареєструватися та вселиться.
    • Good afternoon. My name is .... I have a reservation for a single room for two nights. – Добрий день. Мене звати .... У мене зарезервований одномісний номер на дві доби.

    Можливі питання і прохання адміністратора:

    • How many nights are you going to stay? – Скільки ночей ви плануєте пробути?
    • Do you have a credit card? – У вас є кредитна картка?
    • Please fill out the registration form. – Будь ласка, заповніть реєстраційний бланк
    • Let me pull out your reservation. – Дозвольте перевірити ваше бронювання.
    • Can I see your passport? – Можна ваш паспорт?

     

     

    Реєстрація в готелі без попереднього бронювання номера

    У такому випадку головне в першу чергу повідомити, що ви не бронювали номер і дізнатися, чи є вільні номери на потрібний вам термін:

    • Hello! Do you have any vacancies? I need a single room for three days.– Здравствуйте! Є вільні місця? Мені потрібен одномісний номер на три дні.
    • Is there another hotel near here that might have vacant rooms? – Чи неподалік інший готель, в якому можуть бути вільні номери?
    • Can I see the room? – Можу я подивитися номер?
    • All right, I'll take this room. – Добре. Я візьму цей номер.

    Можливі проблеми і як їх вирішити

    Якщо під час перебування в готелі ви зіткнулися з якими-небудь труднощами або проблемами – краще відразу ж повідомити адміністратора про те, що трапилося. Зрозуміло, можна привести його в номер і демонстративним жестом вказати на суть проблеми, але все ж краще мати в запасі кілька англійських фраз, які допоможуть вам за допомогою працівників готелю усунути проблему.

    Фраза  Переклад 
    1. The key does not work 
    2. There's no hot water 
    3. The room is too ... (hot, cold, noisy) 
    4. The (heating, shower, television) does not work 
    5. There's no ... (toilet paper, soap, shampoo) 
    6. Could I have a towel, please? 
    7. Could I have an extra blanket? 
    8. My room has not been made up 
    9. Could you please change the sheets? 
    10. I've lost my room key 
    1. Не можу відкрити двері ключем/ключ не підходить
    2. Немаэ гарячої води
    3. У кімнаті занадто ... (жарко, холодно, шумно)
    4. (Опалення, душ, телевізор) не працює
    5. Там немає (туалетного паперу, мила, шампуню)
    6. Ви не могли б мені дати рушник, будь ласка?
    7. Ви не могли б мені дати додаткову ковдру?
    8. Моя кімната не прибрана
    9. Поміняйте постільну білизна, будь ласка.
    10. Я загубив ключі від номера 

    Топ-6 фраз при виїзді з готелю

    We have not used the minibar – Ми не користувалися міні-баром.

    Говоріть впевнено :) Інакше доведеться зізнаватися у зворотному.

    I want to leave one day earlier – Я хотів би виїхати на день раніше / I'd like to extend my stay for a few days – Я хотів би продовжити моє перебування на кілька днів

    Цими фразами краще попередити менеджера готелю заздалегідь, щоб потім не опинитися в неприємній ситуації.

    I'd like to check out – Я хотів би звільнити номер / May I have the bill? – Можна отримати рахунок?

    Рахунок краще перевірити відразу і, у разі необхідності, сказати:

    I think there's a mistake in this bill  – Мені здається, в рахунку помилка.

    Якщо все гаразд – можна сміливо оплачувати, повідомивши менеджеру зручний для вас варіант оплати:

    I'll pay ... Я заплачу ... (by credit card – кредитною карткою; by cheque – чеком; in cash – готівкою)

    І, зрозуміло, не варто забувати про ввічливість:

    I've really enjoyed my stay – Моє перебування в готелі було приємним.

    Для того, щоб швидко запам'ятати нові слова і пропозиції, існує 4 способи збільшення словникового запасу англійської мови.

    Бажаємо успіхів у вивченні мови та подорожах! 

    Коментарі


    • Мария Левченко 4 Квітень 2016, 21:07
      мне очень помогло напишите пожалуйста фразы для общения с другом

      Додати коментар